cause cold
nostalgia
chills me to the bones
tag please or die

cbox recommended. Width: 350px.
QIAN FEI says hi

An extra ordinary girl who loves everything in this world especially her daddy,mommy,brother,friends,music & etc.Of course, she super duper loves LEE YONG DAE and always crazy about him.Now, she is 18 years old and still suffering in KC.Friends are her hope.They give her a fantastic life.She thanks them much.Nothing special about her yet she has a dream.She hopes she will be the main character of the fairytale.HAPPY FOREVER !!

bolditalicunderlinestrikeout
affiliates

coffee munru sugar chaang lee yong dae nicole TIGA LAPAN jiaxue Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link
Friday, January 30, 2009 @ 4:04 PM
freak out
啊啊啊啊啊啊啊啊.......
我要巅了....

本小姐今年芳龄16岁.....
离大学的门栏还有很远吧....

昨天.....本小姐的老爸....
不断地叫我check这个...check那个....

arloo.....本小姐很忙~~
吃饭....睡觉.....看电视.....上网.....
超忙的说......

还一直讲我要读的那个系.....
这个大学....那个大学.....

本小姐连高一的第一次考试都还没考哩......

算....只怪他们那么紧张本小姐的前程.....



2/2...本小姐要去高歌几曲....
喉咙因吃太多巧克力而痛....
要好好地保养了喂~~


为何我今天没有a hee hee哩....
因为...本小姐今天想要....


矜持.....!!
[ 回眸一笑 ] [呕!!]


本小姐飘.......~~~~~~
back to top?
Tuesday, January 27, 2009 @ 2:43 PM
today....bla bla blu~~~
arloo...peeps....
did u all enjoy ur CNY yesterday....?
a hee hee...
MIE....~~nah...
not actualli....
i enjoy mah boredom yesterday~~
jz hearing those ppl chit-chatting.....
n hearing mah mom said....
[mei....要站起来拿红包....]
ding dong....i dun hav da time to stand up wat....
but....the thing i realli enjoy yesterday is....
wulala....
there are sooo many babies yesterday~~~
they are sooooooooooooooooooooo ADORABLE....
SOOO chubby.......
i wanna to pinch their face...
of course i won't be sooo cruel...
wohoohoo~~
but....i realli enjoy mah novel yesterday....
a hee hee~~
i jz lurve BABY~~
a hee hee~~

but...i lurve you too.....
haha.....

mah cute little bro....
said he wanna balanja us to have ice-cream....
a hee hee~~
I WAN ICE-CREAM.........
yum yum ~~



back to top?
Sunday, January 25, 2009 @ 5:00 PM
除夕....
oooo yes....
等下我就可以享用我的团圆饭了...
有barbeque .....steamboot....
哈哈`

希望明天不要飙出一些可爱的豆豆就可以了~~
哈哈~~

其实我不期待年初一....
因为要到出去拜年``
很累的.....
听他们讲话....简直是痛苦~~
a hee hee...

算啦....谁叫我们家要去别人家拜年咩~~

kk.....
祝大家...

牛年行大运....
恭喜发财......
乌拉拉~~

吾飘~~
back to top?
Saturday, January 24, 2009 @ 3:56 PM
哈哈~~
哈哈哈哈哈....
i am in the magazine now....
wahaha~~

i am famous....wohoohoo....
u can get it too....wulala~~

try it now!!
back to top?
@ 3:54 PM
MagMyPic


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


back to top?
Friday, January 23, 2009 @ 5:42 PM
23/1/2009
终于等到这天了.....
哇哈哈哈哈哈~

天天不用酱早起来了......
a hee hee~~~~

今天......表演咯~
普普咯~
可是朋友仔讲我们低音组的声音很大声咯~
当然我是相信我的朋友啦.....
a hee hee!!!

佳晴有带hamster来....
很可爱咯~
他们很hyperactive的咯~
一直在手中跑来跑去....
没时停.....

过后....美吟要去文科了咯~
舍不得咯~
本来很开心可以跟一个靓女同班的咯~
她很美啊......又高....
可以做模特儿了.....
美到....

有讲了一些话.....
哈哈~
希望她以后会开心啦~~

过后....就很颓废地跟朋友玩了.....

然后就回家了....a hee hee!!
back to top?
Thursday, January 22, 2009 @ 9:07 PM
今天.....22/1/2009
由于昨天做了某些很丑的动作....
还有笑太多的关系....
本小姐今天肚子的muscle痛~~

一笑就痛......
我今天一整天都在笑.....
再加上mrs.natsir...munru....hsian xuan他们....
一直弄我笑~~
痛死我了......死 kiao kiao .....
[choii.....新年留留.....不要讲死....a hee hee]

就酱很颓废地过了我的上课时间~~
因为一直都在笑....a hee hee.....

活动的时候......
一直在合奏新年歌.....
yer....子筠没有出咯~~
我不爽.....乌拉拉~~
不过雯茹有出咯~
有个伴....a hee hee~~

我觉得咱们的新年歌有闷到....
没有气氛...
可能是受到金融风暴的影响~~
哈哈~~

刚刚钢琴课....
累到我ham酱~
我很累啊啊啊啊啊啊啊啊~~~~

等下我可以去吃tiramisu.....
耶耶耶耶耶耶耶~~~~
乌拉拉.....a hee hee!!!!!

--凤小--
back to top?
Sunday, January 18, 2009 @ 5:40 PM
korea open
今天....起来匆匆把功课写完`
就下去看韩国羽球公开赛`

*****************************************
1st: mixed double
korea v.s thailand....
baby在打着咯~
我相信他这场一定赢的咯`a hee hee~~
结果....他们赢了.....
乌拉拉~~
开心了喂......

2nd: men single
malaysia v.s denmark.....
wow wow......李宗伟输了哩.....
3场咯...打好久哦.....a hee hee~~
原来peter gade.......



是有肚腩的.....a hee hee~~

3rd: women single
paris v.s denmark
tine赢了那个皮红艳咯~
可是我觉得皮红艳很可爱咯~
小小粒的....a hee hee

4th: women single
korea v.s chinese taipei....
那个台湾的很利害咯~
球快到很够力~
不过....lee hyo jung在那个时候....
很利害咯....一直smash.....
够力.... wow wow~~
不过.....她还是输了~~

5th: men double
korea v.s denmark.....
yucks....看到我很紧张咯~
baby啊......最后还是输了啊~
有sad到咯~
第二场.....看到我很紧张咯.....
不过....在中间的时候....
baby yeng 到.....
smash到很帅啊....
很讨厌那两个丹麦佬...
多多声气.....yucks....

***************************************
korea open就酱结束了...
a hee hee~~
denmark威风到.....
3个冠军啊....
讨厌他们啊....打败了我的korea队~~


要去读生物小考了....
toodles......
back to top?
Saturday, January 17, 2009 @ 9:06 PM
乌拉拉.....
wow wow.....
刚刚去了victoria station吃东西咯`

cheh cheh....要去酱high class的地方
要早早通知我嘛~
等我冲凉了才告诉我.....
又要我换衣....

wow wow....
我们坐在那个火车里面吃哩....
a hee hee.....有开心到.....

den den....有买haagen dazz吃.....
啦啦啦啦啦啦......yUmM!e.....
ooi shiiiii~~~~~

den den....就回家了......
乌拉拉~~

********************************

明天.....a hee hee....
我要看决赛.....wow wow.....
不要跟我争电视看啊.....
翻面啊~~
back to top?
@ 8:46 PM
Na N! Na N! Bu Bu
今天...a hee hee....
早上...快快扫完公共区....
就陪那个 e ha [就是雯茹啦] 去搬琴~~
本来是很想帮她搬的啦.....因为她很可怜嘛~
一个人要搬2架....
可是....我昨天在搬的时候...
差点跌倒.....有点不敢搬~
我就帮忙拿点东西咯`

结果...又帮忙欣仪拿鼓......
a hee hee...遇到校长咯~
wow wow.....没事哩.....

上课....上课....
就出去了....
哎哟...没有得跟mrs.natsir他们玩....
soooo sad....

就去练习....

然后....因为某某人惹火了雯茹.....
雯茹发火发得好大哦...
火好猛哦....

我认识到3年多.....
第一次看到她酱生气....
有点怕她....a hee hee~~

过后就没事了.....哈哈~~

a hee hee...hahahahaha~~
有人看到我转琴咯....
鸡翼讲....看不到雯茹咯~
哈哈.....
mrs.natsir...hsian xuan他们也有看到咯`
那个洁莹.....竟然没有看到....
只是注意看鼓....我好歹也坐你旁边的咯`

过后....就去上活动....
刚刚拿琴下去....
才开袋.....子筠就发飙了....

还好我的琴没有走音.....
* 么么 *
过后...练西部练到上瘾的时候....
又停下来给人骂了.....
siao....

算算算.....麻木了....

就合奏.....嘛还是一样......
平平酱过了一整个下午.....
一直在想着baby有没有进决赛...
哎呀...一定有的啦.....a hee hee~~

过后.....就报告....报告.....再报告....
很闷咯.....
then then......
就回家了......




back to top?
Friday, January 16, 2009 @ 5:58 PM
a hee hee....[16/01/2009]
wow wow....
酱子又差不多要一天了喂~~
厄...今天有什么事情发生哩....
只是上chemistry....
那个老师一直破音...
我们一直笑笑笑~~
哈哈.....
还有那个跟恐怖的辅导老师~~
她一点也没有辅导到我....
她还pak桌子来跟我讲话...
哇佬....桌子坏了....是我们赔...
不是你赔咯....
算了.....不想为这种人生气.....
然后.....那个.....
[牛仔很忙...]其实那个动作弄到我真的很忙....
手还一直流汗...
我怕我的琴会飞出去....
然后....就讲那个广告....
mosquito attack......
哈哈....雯茹拍了超多的广告....
哇哈哈~~
酱....就回家了.....
*************************************
哎哟.....明天是那个韩国羽球公开赛的半决赛咯~
我不能看咯~
soooo sad 咯`
因为要上活动....
不能看我的baby了.....
* sniff sniff *
我星期日一定要看....
希望他可以进到决赛啦~
酱就可以看到他了....
乌呼呼~~
a hee hee....
**希望我的琴不要飞出去**
back to top?
Wednesday, January 14, 2009 @ 9:17 PM
u noe wat....
u noe wat....


I AM REALLY SICK OF UEUUU......



dis morning.....mah mood is soooo beuatiful...wonderful...lovely....








THEN THEN THEN.......




mah mood is soooooo down....soooo sad......
after talking euuu....












WALAO....
i dun wanna talk wif u arz.......
* sniff sniff *......
back to top?
@ 8:52 PM
malaysia open
这个要用华语来写`~

上次哦....我跟mrs liliyana....
去看malaysia open咯~~

匆匆忙忙酱子去咯~~
坐妈咪车去她家的时候.....
哇佬.....她一直抓我的衣服咯~够力.....

因为她紧张啦....
其实我也很紧张....
只是没有酱够力罢了~~

去到那边....走了很多路咯~
穿那个拖鞋...累到死~~
经过千山万水~~
终于抵达....急死人咩~
已经开打了咯~
啊啊啊啊啊啊啊啊~我的李龙大咯~

快快买票....就快点进去......
我看到他在打着了.....
然后那个mrs liliyana一直烦着我喊....
我又很不好意思喊~~

李龙大离我的court很远咯`~
不过......我不能相信我能亲眼看到他咯`
他跟lee yo jung赢了....
就看liliyana的~哎哟....她有帅到咯~~
她也是赢了...

女单.....闷到ham酱~~

男单.....到李宗伟咯~
赫然发现stadium里面多了很多人~
很紧张咯...第一个round时候....
ralley一直延长~~
打了一个小时多啊~~

过后....就到女单.....
支持中国的....因为想快点看到lee yong dae~~
还好....他们速战速决~~

哇佬....他出来了....
我又小鹿乱撞.....心跳加速......要晕了....
喂丫.....他很帅咯~~很baby face咯``
我乱喊咯~一直抓着mrs liliyana.....
结果.....她一直提起雯茹那个很丑的动作......
想要刺激我咯~

啊啊啊啊啊啊啊啊........看了没几下...
我妈咪吵到死...就回家准备喝喜酒...
结果...那场.....a hee hee~
李龙大赢了.......乌拉拉~

back to top?
@ 8:32 PM
stupid wedding
u noe wat.....
this is the worst wedding tat i had attended in mah life...
sooo teruk~~

mah mood was soooo BAD...
when i miss the LEE YONG DAE's match~~
bcoz of dis stupid wedding~~

den......arrive there....
wat stupid COCKTAIL PARTY....
standing there n hearing those 三姑六婆chit-chatting.....
it was sooo congesting when the ppl getting more n more~~

finalli....we can go into the ballroom....
kk.....the atmosphere is quite good.....
but.....until 8.30pm....i still can't have mah dinner....
i was soooo mad......
my babie stomach is playing the 龙腾虎跃~~

the dishes is not good enough.....
is such a MALAY style...
arloo....this is a chinese set menu~~
kk...??

den...those ppl was giving the speech....
ooo mah god....
the ppl keep going....[eh...eh...eh]
the dishes was still sleeping in the kitchen~~
i was soooo hungry~~

fortunately....there's a band....
the 二胡~~walao....sooo nice~~
n the double bass tooo~~~

at tat time...mah eyes are going to close~~
until 12.00++am.....i reached home....wtf*......
back to top?
Sunday, January 4, 2009 @ 9:44 PM
4 * 1 * 2008 [SUN]
today......had mah shopping trip at JAYA JUSCO......
actualli is not shopping larz....
jz went there to buy mah school shoes......

oooo mah GOSH.....
it was sooooo CROWDED.....
sooo CONGESTED.....

i was sooooo PROUD tat mah mom said tat.....
[做莫你学校要穿校鞋....应该要穿自己喜欢的鞋嘛.....]
yea yea. i am soooo agree wif mah mom.....

having lovely starbucks again....
but i jz had it a liitle bit....
cz mah DISGUSTING bro kept biting the straw.....
it was soooo geli after the straw had been bit by mah bro~~

n.......he never use toothpaste when he burshed his teeth.....
yea . u noe how geli is tat...??

aiks.....the skul gonna reopen......
i dun wanna wake up early in the moring arz.....
how come our skul can't start lesson at 9.00am.....
at least i don't hav to wake up at 5.45am....rite....??

kk.......off to sleep......
gonna wake up at 5.45am......

toddles......=]
back to top?
Friday, January 2, 2009 @ 3:26 PM
qian fei lurve....<3
qian fei lurve.....
haagen daz ice-cream....
YUMMY.......
chocolate fondue......
u noe........it's nice......
qian fei lurve it sooooo much....
she doesn't mind if someone wanna belanja her eat the chocolate foundue~~
she lurve HAAGEN DAZ....
wuhuhu~~
qian fei lurve dollies....
plz dun call her [childish.....]
she wanna keep her 童真.....



qian fei lurve her......
BED.....!!!
it is veli important to her.....
she sleep like shit....on dis bed everyday!!
qian fei....lurve....
her CALCULATOR....
ding dong.....dis doesn't mean tat she lurve MATH....
yea yea....she hates math....
MATH drives her crazy....
let the photo do the talking.....=]
qian fei lurve them tooo....
qian fei said.....[i jz u RM0.10++to buy the JJ album]
yup....it's real....REAL.....
how to get it....?? SECRET!!!

qian fei....lurve..
SINCHAN...!!!
he is soooo cute....
chubby........wulala~
dun call him.....HAM SUP....
dis is 童真......
wulala~~


qian fei.....can't control herself when she meet SUSHI.....!!

yup.....she heart sushi....

someone wanna belanja her....??

qian fei lurve....
CHOCOLATE...
soo.....
don't even rebut chocolate wif her....
u will.....
LOSE......!!!!
actualli....
qian fei....
lurve....
PINK.....
ok....??
qian fei.....
lurve adidas.....
and...
NIKE.....
muahaha~~


qian fei....
lurve


TAIWAN.......

not....
MALAYSIA......




qian fei....
lurve
herself....


arloo....[knock ur head]
not ZILIAN....
IS 自爱~~
kk....??


she lurve her fren too......
she has a loot of fun wif
her.....

AWESOME FREN!!

she lurve.....
her family....

although she always keep quiet in the house.....
but...

SHE HEART HER FAMILY......


she lurve her frens in orchestra......
she appreciates them.....
sooo.....
u all......

plz.....appreciate her too....

qian fei said.....[ne ni ne ni bu bu.....u all gonna sek sek me....=)]

[mun ru's strong + big arm.......has blocked qian fei's cutie*yucks* face]


qian fei lurve....
her

baby piano + cello

[she got angry when she found tat her bro use the pen to cucuk her piano's chair]

BUT....
qian fei.......HATE....
to play exam pieces.....
she found tat bored.....
**TO my beautiful teacher.....:
can i play RICHARD CLAYDERMAN's song.......??
plz........
FROM :qian fei.....<3**

qian fei....
lurve....
T-SHIRTS.....
she found tat it is soo comfortable.....
when she wears it~~
qian fei lurve.....
her noisy doggie beli much....
although her frens complained tat
her dog is too BIG....
but she still luv it~~
qian fei...lurve her bag....
qian fei said...[hey....jz ignore the dummy hairstyle]

qian fei......
veli lurve to have shopping.....
by HERSELF.....
dun even kacau her when u see
she is having shopping by herself......=]
yea....almost forget....
her eyes are veli sensitive wif the word......[SALE]

qian fei lurve .....


TVXQ...!!
*TVXQ.....rawks.....
sooo handsome n good in dance + sing~~ *
said qian fei....

*melt*

qian fei lurve stickers.....
plz dun call her CHILDISH....
a big no-no......
she can't control heself when she see something
BLINK.....
yup....
she luv blink blink stuff.....
soooo MUCH.......
qian fei ask....:[u noe where can buy those jewelry sticker.....?]
jz tell her...but......dun accompany her to buy it....
u will be a deaf....
qian fei.....lurve.........STARBUCKS.......
yea. she mz have them wif FRESH CREAM!!
she gained soo much weights.....
bcz of these
FRESH CREAM....
qian fei said.....[aiks.....plz dun say about my weight....]






























back to top?
Thursday, January 1, 2009 @ 11:43 PM
jz posting.....
sorry to my bro....
i mess up ur table.....
but....i cleaned up at last....
i am a GOOD gurl rite.....?
MESSY again......
yea . dis is my ROOM.....
wuhuhu.......

i jz wanna said......
* I MISS MY LONG HAIR *
i hate my skul......
[so perasan when i am looking on dis pic]


back to top?
@ 10:57 PM
oooo my GOSH !!!
kk...HAPPEY NEW YEAR to everyone......
yup......is 1/1/2008 now~~

u noe wat........yesterday i 失眠~~
ooo....soooo susah payah to sleep leh~~
i jz keep rolling here n there on my LOVELY BED...
couldn't fall asleep.....aiks><

but.......when i was suffering from my 失眠....
i had thought the title i should write today......
but....i FAILED......

cz......i'm LAZY.....
yea yea....i am lazybug....
ne ni ne ni bu bu.......**

i try to write it tomolo.....larz~~
TRY MY BEST LARZ.......wulala!!

*ahem ahem* [clearing my troat]

today.......i watched the NARUTO wif my bro....
plz don't call me *childish gurl*
a big no-no.....u noe....
is quite nice.....n thrilling~~~
hahaz.....cz they are talking japanese.....
yea yea....altough got chinese subtitle....
but...my fakely intellegent bro found it bored.....

he missed some parts......
he asked me many qs when i was soooo ecxcited wif the movie.....
sooo.....irritating + annoying......

i wanna continue the NARUTO tomolo....
wohoo~~~~

hav some shopping wif my mom in JUSCO.....
u noe ......actualli i dun wanna go.....
cz my ugly dummy hairstyle....
but...kk...i am generous ......rite??
i accompany my mom at last.....

MUAHAHA.......i hav my lovely STARBUCKS.....there.......
yaya......dark cherry caramel......bla bla.....
the MOST important is......wif FRESH CREAM......
yummy....i luv it~~~

although it will let me change to a fat gurl.....
but....who cares.....wulala~~

kk......today is the first day of 2009....
it should be a wonderful + lovely......day....
yea....quite relazo......i slept like a piggie until 11.24am....

BUT........the nitemare comes......
guess wat.....

i'am getting older.....??







N-O......NO....

i have my tuition now....
bm n eng........
nitemare!!!!!!!!!!!

i will be hectic again....
gonna DIE.......

i dun wanna.....leave my WONDERFUL RELAX life.....
everyday jz stick at the tv.......
do anything tat i luv....
NO homework......
NO tuition.......
NO test.....
NO exam.......

*sniff sniff*




can someone HELP liitle poor qian fei.......??





back to top?
monthly archive

April 2008 May 2008 June 2008 July 2008 August 2008 September 2008 October 2008 November 2008 December 2008 January 2009 February 2009 March 2009 April 2009 May 2009 June 2009 July 2009 August 2009 September 2009 October 2009 November 2009 December 2009 January 2010 February 2010 March 2010 April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 December 2010 January 2011 February 2011 March 2011 April 2011 June 2011 July 2011 August 2011 November 2011 December 2011 January 2012 February 2012 August 2012
recent entries

无论如何,我最想念和怀念的都是你们。想念你们的纯真,真心。是你们让我相信这个世界是可爱的。我爱你们... 我想回家。 TODAY IS 29/2 !!!! Everything will be all right here. ERLOOOO`````PEEPS !!!!!!Finally, I'm here to updat... 前几天,这个照片被登上报纸。要不是我妈妈告诉我,我还真的不知道我上报了 == 昨天终于去看了 福... Actually, I don't feel like blogging now.I just wa... OKAY !!! AHEM~~~ (clear throat)**首先,各位低音组的宝贝们,本想在这... 今天,回校上了上活动。喉咙痛还拼命讲话,唉,以后要都没有机会啦 T^T 可是,我是很享受今天大家在天... OK !!! TIME TO UPDATE MUAH BLOGGIE !!! 话说,咱们坤成中学华乐...
LAYOUT BANNER COLORS MINIICONS